bootstrap template

© Wszelkie prawa zastrzeżone "Lovelier.pl" / realizacja : web-expert.pl


Niniejszy Regulamin stanowi Ogólne Warunki usług
świadczonych w Salonie Lovelier oraz odsprzedaży kosmetyków oraz
włosów. Decydując się na usługi w salonie Klient akceptuje poniższy
Regulamin

Niniejszy regulamin stanowi ogólne warunki usług
świadczonych w salonie Lovelier oraz odsprzedaży kosmetyków i
włosów. Decydując się na usługi w salonie Klient akceptuje poniższy
Regulamin.
1. Salony Lovelier otwarty jest od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 – 18:00.
Zastrzegamy sobie prawo do zmian godzin otwarcia salonu. Wizyta powinna być
poprzedzona wcześniejszym umówieniem się na konkretną datę i godzinę i potwierdzona przez nas.
2. Ceny zawarte w cenniku i na stronie internetowej nie są ofertą handlową i mogą ulec
zmianie.
3. Salon Lovelier nie ponosi odpowiedzialności za niezapoznanie się przez Klienta z
cennikiem .
4. Zakres pracy: usługi przedłużania włosów oraz ilości pasm zależy od indywidualnych
predyspozycji oraz potrzeb Klienta, dlatego o szczegółowej cenie usługi Klient
zostanie poinformowany przed rozpoczęciem usługi z możliwością dołożenia pasm po
zabiegu przedłużania w innym terminie nie później niż 7 dni od pierwszego zabiegu
założenia.
5. Zakup zabiegu w Salonie Lovelier jest równoznaczny ze złożeniem przez Klienta
oświadczenia, iż nie ma żadnych przeciwwskazań zdrowotnych i medycznych do
wykonania usług oferowanych przez Salon oraz, że zapoznał się z cennikiem i z
niniejszym regulaminem i akceptuje jego warunki. Ewentualne konsekwencje Klient
ponosi na własną odpowiedzialność.
6. Klient ma obowiązek stosowania się do zaleceń, zgodnie z instrukcją przekazaną
podczas zabiegu przez pracownika Salonu. Instrukcja jest dostępna na stronie
www.lovelier.pl
7. Tylko właściwa pielęgnacja i stosowanie się do zaleceń pracownika naszego salonu
może gwarantować najlepsze rezultaty i efekty po wykonanej usłudze przedłużania
włosów.
8. Nie ponosimy odpowiedzialnosci za niestosowne się do zaleceń.
9. Klient poinformowany został o konieczności ponownej wizyty nie później niż po 3
miesiącach od założenia włosów. Po upływie tego czasu nie bierzemy
odpowiedzialności za stan łączeń oraz włosów. W szczególności za koltunienie się
włosów, które po takim czasie jest naturalnym zjawiskiem. W przypadku chęci
umówienia się na wizytę po upływie 3 miesięcy salon zastrzega sobie prawo do
indywidualnej wyceny wykonania usługi.
Przedstawione poniżej zasady pielęgnacji dotyczą wszystkich włosów dostępnych w naszym
Salonie.
✔ Zawsze śpij w luźnym kucyku lub warkoczu przy karku, unikniesz plątania włosów i nadwyrężania
łączeń podczas snu
✔ Starannie szczotkuj włosy przynajmniej 2 razy dziennie (rano i wieczorem) 
✔ Przed umyciem zawsze rozczesz włosy, najlepiej grzebieniem o rzadkich, grubych
zębach
✔ Dbaj, aby poszczególne pasemka były rozdzielone, nie łączyły się między sobą
✔ Myj włosy zgodnie z kierunkiem ich wzrostu, nie plącz ich, nie "pierz", może to poplątać włosy i utrudnić ich późniejsze rozczesanie
✔ Myj włosy w pozycji siedzącej lub stojącej, unikaj mycia włosów z głową spuszczona
do dołu, może to nadwyrężać łączenia oraz własne włosy
✔ W trakcie mycia odżywkę nakładaj parę centymetrów od nasady włosów, pomijając
łączenia, w przeciwnym razie może to spowodować ześlizgiwanie się i osłabianie
łączeń
✔ Używaj odżywek bez spłukiwania również nie nakładając ich bezpośrednio przy
łączeniach
✔ Odżywkę możesz spłukać chłodniejszą wodą, włosy wtedy będą gładsze i bardziej
lśniące
✔ Po umyciu rozczesuj włosy delikatnie, nie szarp, zwłaszcza przy samej głowie. Jeżeli
będziesz myła włosy zgodnie z ich kierunkiem i delikatnie nie powinnaś mieć
problemu z ich rozczesaniem
✔ Do stylizacji wysoką temperaturą (suszarka, prostownica) używaj specjalnie do tego
przeznaczonych kosmetyków. Zapewnią one włosom, zarówno Twoim własnym, jak i
doczepionym odpowiednią ochronę (prostownica osiąga temperaturę nawet 180°C)
✔ Kosmetykiem niemal obowiązkowym jest jedwab do włosów. Jedna kropla nałożona
na wilgotne włosy sprawi, że włosy będą bardziej błyszczące, miękkie i gładkie oraz kosmetyki na bazie olejków arganowych
✔ Używaj kosmetyków raczej wygładzających, nabłyszczających, unikaj silnie
wysuszających kosmetyków (szampony przeciwłupieżowe, silne lakiery do włosów).
Wskazane są kosmetyki na bazie silikonu, olejków nawilżających, jedwabiu !Do
stosowania na włosy, a nie na łączenia!
✔ Nie tapiruj włosów przedłużonych
✔ Nie wskazane jest używanie kosmetyków zawierających w swoim składzie panthenol i
olejki te składniki mogą powodować zsuwanie się pasemek
✔ Nie korzystaj z sauny ,gorące powietrze również powoduje zsuwanie się pasemek,
każda sytuacja spowodowana nadmiernym poceniem się skóry głowy nie jest
wskazana przy przedłużonych włosach bez względu na metodę
✔ Farbowanie włosów przy metodzie mikroringi może powodować odbarwianie się
łączeń, przy metodzie keratynowej rozjaśnianie włosów będzie powodować
rozpuszczanie się łączeń, zaleca się więc wykonywanie zabiegów farbowania i
rozjaśniania włosów przed uprzednim ściągnięciem włosów przedłużonych
✔ W razie jakichkolwiek wątpliwości w kwestii pielęgnacji włosów przedłużonych
zapraszamy do kontaktu z nami zawsze chętnie odpowiemy na wszystkie państwa
pytania i rozwiejemy wszelkie wątpliwości
✔ Nieprawidłowa pielęgnacja może przyczynić się do wyczesywania się włosów
przedłużanych jak i zsuwania się pasemek w całości
✔ Okres gwarancji na usługę przedłużania włosów wygasa w momencie wykonywania
koloryzacji i ściągania włosów poza salonem Lovelier
10. W uzasadnionych wypadkach, w szczególności w razie wątpliwości co do
bezpieczeństwa przeprowadzenia zabiegu (choroby skóry), pracownik Salonu ma
prawo odmówić jego przeprowadzenia lub zmienić termin rezerwacji.
11. Klient powinien każdorazowo poinformować Salon drogą telefoniczną lub osobiście o
konieczności zmiany terminu lub odwołania umówionej wizyty, najpóźniej 24 godzin
przed planowaną wizytą. w przypadku braku odwołania zarezerwowanego terminu
wizyty przed upływem 24 godzin salon może odmówić wykonania usługi.
12. Dopuszcza się korzystanie z zabiegów przez osoby niepełnoletnie, powyżej 13 roku
życia, za wyraźną zgodą ich rodzica, opiekuna lub przedstawiciela ustawowego.
Pracownik Salonu jest uprawniony do żądania w każdym czasie przedłożenia
stosownej zgody lub nawiązania połączenia z osobą uprawnioną do jej wyrażenia w
celu potwierdzenia wyrażenia zgody lub odmowy świadczenia zabiegu.
13. Za przedmioty pozostawione na terenie Salonu Lovelier, Salon nie ponosi żadnej
odpowiedzialności.
14. Za usługi świadczone w Salonie można płacić wyłącznie gotówką.
15. Wizyta może zostać umówiona telefonicznie lub osobiście. Na zarezerwowane wizyty
należy zgłaszać się 10 minut przed wyznaczoną godziną.
Opóźnienie może wynosic jedynie  10 minut.
 W przypadku znacznego spóźnienia (w tym czasie może skorzystać klient oczekujący w
kolejce) istnieje możliwość odmowy wykonania usługi lub przepisanie na inny
dostępny najwcześniej termin.
16. Klient umawiając się na wizytę w salonie Lovelier zobowiązany jest podać swoje
prawdziwe imię i nazwisko oraz aktualny numer telefonu. Podanie fałszywych danych
skutkuje anulowaniem wizyty.
17. Udostępnianie danych osobowych i numerów telefonu przez Klientów przy rejestracji
jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych przez Salon Lovelier
zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2002 r.
Nr 101, poz. 926 ze zm.). Udostępniane dane osobowe są tylko w posiadaniu Salonu i
nie są udostępniane podmiotom trzecim.
18. Prosimy o przemyślane zakupy w salonie. Nie przyjmujemy zwrotu ani nie
dokonujemy wymiany zakupionych produktów oraz noszonych włosów a w
szczególności włosów naturalnych dziewiczych przy których zawsze wymagana jest
wcześniejsza konsultacja. Zatem bardzo prosimy o przemyślane oraz odpowiedzialne
zakupy włosów w naszym salonie.
19. Certyfikaty są dostępne w salonie Lovelier wyłącznie do wglądu.
20. Na terenie salonu Lovelier zakazane jest: palenie papierosów, zażywanie środków
odurzających, wnoszenie i spożywanie napojów alkoholowych, handel, akwizycja,
głośne i niekulturalne zachowanie, korzystanie z urządzeń bez zgody personelu
Salonu, wnoszenie i korzystanie z urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk.
21. Klient ma prawo złożyć reklamację dotyczącą korzystania z usług w salonie Lovelier
niezwłocznie po zauważeniu wady, nie później niż 6 dni od daty wizyty.
22. Reklamację Klient składa osobiście w salonie. Reklamacja powinna zawierać: imię i
nazwisko Klienta, adres poczty elektronicznej, na który ma zostać przesłana
odpowiedź oraz opis przedmiotu reklamacji umożliwiający jej rozpatrzenie, a także
datę zauważenia wady.
23. Salon Lovelier rozpatruje reklamacje w najszybszym możliwym terminie, nie dłużej
jednak niż 30 dni od daty otrzymania reklamacji. Odpowiedź na reklamację jest
wysyłana na adres poczty elektronicznej wskazany przez Klienta lub w formie
wiadomości tekstowej na wskazany numer telefonu.
24. Informujemy, że obszar zakładu objęty jest monitoringiem.
25. Monitoring wprowadzono w celu zapewnienia bezpieczeństwa pracowników,
klientów i ochrony mienia na podstawie prawnie uzasadnionego interesu
realizowanego przez administratora (art. 6 pkt 1 lit. f RODO).
26. Monitoring obejmuje wyłącznie pomieszczenia, które są przeznaczone do
wykonywania pracy tj. Salon Fryzjerski.
27. Nagrania przechowywane są przez maksymalny okres 3 miesięcy, po których upływie
podlegają zniszczeniu.
28. Informujemy, ze dobra osobiste naszych pracowników podlegają ochronie prawnej, w
związku z tym apelujemy, aby składana reklamacja odpowiadała wymogom prawa.
Wolność słowa, w tym głoszenia poglądów, podlega takim ograniczeniom, jakie są
niezbędne do ochrony miedzy innymi dobrego imienia osób trzecich. Przepisy Prawa
PK stoją na straży szacunku, dobrego imienia i godności każdej osoby. Zabronione są
m.in. zachowania polegające na poniżaniu innych w opinii publicznej lub też
narażające na utratę zaufania potrzebnego do wykonywania danego zawodu. Zakazane
jest również używanie w stosunku do innych osób słów powszechnie uznawanych za
obraźliwe, wulgarne, mające na celu ośmieszenie lub skompromitowanie danej osoby.
Pragniemy podkreślić, iż nie odbierając nikomu prawa do krytyki, zwracamy się z
uprzejmą prośbą, aby składane przez Państwa reklamacje nie naruszały dóbr
osobistych naszych pracowników
29. Dotyczy to również wpisów, opinii, recenzji na stronie internetowej www.lovelier.pl,
stronie na fb Salon Lovelier, w szczególności prosimy, aby nie używać słów
obraźliwych, oraz zwrotów, które godzą w dobre imię Salonu Lovelier
30. Salon Lovelier zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu.